تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

دعای فرج - رادیو معارف

دعای فرج از رادیو معارف - اردیبهشت ۹۰ - میکس شده

زمان ۱:۲۸


KB 128 / 1.3 MB

KB 192 / 2 MB


متن دعا :

اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه وعلى آبائه فی هذه الساعة وفی کل ساعة ولیا"وحافظا"وقائدا"وناصرا"ودلیلا" وعینا" حتى تسکنه أرضک طوعا"وتمتعه فیها طویلا" برحمتک یا أ رحم الراحمین 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاه شمشادقدان یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://javad14.blogfa.com

داداشی خرابتم به مولا/اگه بدونی چقدر دنبال این دعای فرج بودم که آخرش اینجا پیداش کردم

بی نام دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 09:15 ق.ظ

به نام خدا
خیلی دنبال این دعای فرج بودم ولی هیچ جا نبود تا اینکه اینجا پیداش کردم-الهی که هر چی از خدا میخواد بهتون بشرط صلاح بدهد-التماس دعا-یا علی..

مرجان جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 01:45 ق.ظ

خیلی دنبال این دعا بودم. از پارسال، از دو سال پیش شاید. بی اختیار اشک آدمو درمیاره. خیر ببینی الهی. خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد