تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح (هم خوانی) - حضرت فاطمه سلام الله علیها - کوثر خدا

تواشیح (هم خوانی) - حضرت فاطمه سلام الله علیها - کوثر خدا

اجرا توسط گروه طوبی

شاعر علی اصغر یوسفیان

زمان ۱:۵۴


KB 32 / 450 KB


متن تواشیح (همخوانی)‌:

این سخن حبیب حق مصطفی است \ پیامبری که اشرف انبیاست

فاطمه بضعه منی \ فاطمه ضیاء عینی 

روح و روان من بود فاطمه \ مونس جان من بود فاطمه

فاطمه بضعه منی \ فاطمه ضیاء عینی 

فاطمه کوثر خدا بر من است \ محبش از عذاب حق ایمن است

علت خلقت جهان فاطمه است \ امیر مؤمنان فاطمه است

دشمن فاطمه بود دشمنم \ محب دوستدار زهرا منم

هر آنکه آزرده نماید دلش \ خدا دهد قَعر سَقَر منزلش

این سخن حبیب حق مصطفی است \ پیامبری که اشرف انبیاست

فاطمه بضعه منی \ فاطمه ضیاء عینی 


منبع : http://www.tebyan.net/SoundGallery.html

نظرات 5 + ارسال نظر
چاپی دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.hamkhani.ir

با سلام
صدای وبلاگتون چند تا صدا همزمانه
در صورت صلاحدید اصلاح فرمائید
موفق باشید
یا حق

سلام
خیلی ممنون از تذکرتون دارم روش کار می کنم

اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا

امیررضا ال حبیب سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام ابجی عزیزم
بسیار زیبا بود دستت درد نکنه
خدا شما رو برای اسلام و ایران وخانواده محترم حفظ کنه
با مطلب جدیدی که یه سواله از رفسنجانی به روزم و اون اینه:
آقای هاشمی! چرا یک ربع قبل از انفجار، دفتر حزب جمهوری را ترک کردی...؟
منتظر نظر شما هستم
عید شما هم پیشاپیش مبارک
مستدام وبرقرار باشی
یا زهرا(س)[گل]

سلام
خیلی ممنون الساعه خدمت میرسم
یا زهرا
اللهم عجل لولیک الفرج

شهید چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.gera99.mihanblog.com

بسم الله

سلام
ممنونم از شما
فقط دعا کنید تا شوخی شوخی فیلترمون نکنن

مهدی چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://mahdi110r.blogfa.com

سلام خسته نباشید
ممنون از زحمتتون واقعا شرمنده کردید .
راستی ظاهرا انگار کار نداد اون کده حالا شما خودتون یه چکی بکنید .چون توی تنظیمات گذاشتم فقط کد توی یه کادر نمایان شد.
ببخشید دیگه هی اسباب مزاحمت میشم.
خدانگهدارتون
یا علی

سلام سلامت باشید الان بررسیش می کنم

یا زهرا
اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://mahdi110r.blogfa.com

سلام خانم وجدانی
بی نهایت ازتون ممنون هستم .خیلی خوب عمل میکنه واقعا ازتون متشکرم.
اجرتون با شهدا باشه انشاالله .خدا خیرتون بده
انشاالله بتونم جبرا کنم.
فرارسیدن عید بابرکت مبعث رسول معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر شما مبارک ومیمون باد. خداوند نگه دار شما بشه .
یا علی اتماس دعای خیر

سلام
خواهش می کنم کاری نکردم که!
بر شما هم مبارک باشه


یازهرا
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد