تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

دعای روز ۱۹ ماه مبارک رمضان + ترجمه فارسی - سماواتی

دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

با صدای حاج مهدی سماواتی

زمان ۱:۱۳


دریافت :

KB 64 / 578 KB

KB 128 / 1.15 MB

KB 192 / 1.73 MB


متن دعا :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهم وَفِّر فیهِ حظّی مِن بَرَکاتِه

وَ سَهِّل سَبیلی اِلی خَیراتِه

وَ لاتَحرِمنی قَبولَ حَسَناتِه

یا هادیاً اِلی الحَقِ المُبین 

ترجمه فارسی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا سهم مرا از برکات این ماه بیشتر کن

و راه مرا برای رسیدن به گنج هایش آسان نما

و از و سود و منفعت هایی که در آن موج می زند محرومم نساز

ای راه نمای راهگشا

نظرات 3 + ارسال نظر
mahla شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://darbodaghunha.blogfa.com

سلامممممم.امشب تو خونه ی جفاتی ایناااااااااااااااا طرح احیا داریمممممم...........منتظر شمام هستیم[لبخند]

سلاممممم ممنون خبر کردی

اعظم سبحانی شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com

محبت علی ؛ حسنه ای است که با وجود آن ؛ هیچ گناهی به انسان . . . صدمه نمی زند ! ! !

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایه علی ابن ابی طالب

امیررضا آل حبیب یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 02:58 ق.ظ http://amirreza-alehabib.blogfa.com/

سلام آبجی
ممنون از محبت ولطف بی شائبتون به حقیر
به خدا من خیلی ارادت دارم و همیشه به وبتون سر میزنم
اسم تمام دوستانو نوشتم تا تو این شبها دعاشون کنم
شما هم منو تو خشاب نماز شبتون قرار بدین
الان یه مطلب جدید نوشتم در مورد حرفهای زشت دیشب حاج منصور
خدا اخر و عاقبت مارو ختم به خیر کنه
یا علی (ع)

سلام
خواهش می کنم این چه حرفیه
شما لطف دارید
منم از حرف های حاج منصور متاسف شدم
خدا هم مونو هدایت کنه
برای حاج منصور دعا کنید ، عاقبت به خیری خیلی مهمه

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد