تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح (هم خوانی) مهدی بیا

تواشیح (هم خوانی) مهدی بیا

زمان ۵:۴۹


دریافت :

KB 64 / 2.7 MB



متن تواشیح (همخوانی)  :

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

گل با صفاست اما بی تو صفا ندارد \ گر بر رُخَت نخندد در باغ جا ندارد

پیش تو ماه باید رخ بر زمین بساید \ بی پرده گر برآید، شرم و حیا ندارد

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

ای وصل تو شکیبم ای چشم تو طبیبم \ بازآ که درد هجران بی تو دوا ندارد

فریاد بی صدایم در سینه حبس گشته \ از بس که ناله کردم آه ام صدا ندارد

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

گفتم که در کنارت جان را کنم نثارت \ تیغ از تو گردن از من، چون و چرا ندارد

هرکس تو را ندارد جز بی کسی چه دارد؟ \ جز بی کسی چه دارد هرکس تو را ندارد؟

مهدی بیا مهدی بیا مهدی بیا

نظرات 1 + ارسال نظر
سادات جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

دسستتون درد نکنه خیلی قشنگه

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد