تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح (همخوانی) کودک من (مرثیه حضرت علی اصغر)

تواشیح (همخوانی) کودک من - مرثیه حضرت علی اصغر

اجرا توسط گروه تواشیح و همخوانی بین المللی طوبی

زمان ۳:۰۱


KB/S 64 / 1 MB

KB/S 32 / 725 KB


کد تواشیح برای قرار دادن در وبلاگ

متن تواشیح (هم خوانی) :

کودک من آرام جانم \ کوچک من شیرین زبانم \ لب هایت را از هم بگشا          

با نگاهت بر من می خندی \ چشمت را بر هم می بندی \ طاقتم بردی دیگر به خدا

آخرین سرباز سپاه منی \ آخرین شش ماهه، پناه منی                              

ماتم من از لبخند تو  \ گشتم آخر شرمنده ی تو \ دردانه، حلالم کن بابا           

آب از خون گلو نوشیدی \ قنداقه ی گلگون پوشیدی \ لالایی اصغرم لالا          

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://1tarannom.blogfa.com

امام زمان (عج) خطاب به جد مظلومش امام حسین (ع): « اگر روزگار مرا به تأخیر افکند و تقدیر مرا از یاری تو در روز عاشورا باز داشت، اینک صبح و شام بر تو ندبه می کنم و اگر اشک چشمانم تمام شد، به جای اشک از دیده خون می فشانم»

سلام
ایام سوگواری رو بهتون تسلیت میگم
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد