قطعه « ماهِ دعا » اثر جدید گروه بین المللی طارق تبریز

«الحَمدُ للهِ الّذِي فَرَضَ عَلَينَا صِيَامَ شَهرِ رَمَضان، وَفَتَحَ لَنَا فِيهِ أبوَابَ الجَنَّة، وَغَلَقَ أبوَابَ النّیرَان، وَالصَّلاةُ وَالسَّلامُ عَلى نَبيّنَا المُصطَفَى العَدنَان وَعلَى آله إلَى يَومِ الدِّين»
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان جهان در ماه رحمت و مغفرت، رمضان المبارک، اثر جدید گروه بین المللی تواشیح طارق تبریز با عنوان «
ماهِ دعا » بعنوان هدیه ای معنوی برای میهمانان خوان پر برکت الهی در این ماه عزیز، و جهت استفاده عموم علاقمندان به آثار گروه در این وبگاه بارگزاری گردید.

جهت دانلود روی « ماهِ دعا » کلیک بفرمایید

کلیپ تصویری دعای تحویل سال « یا مقلّب » ویژه نوروز 1399 هـ ش

                        یا مُقَلّبَ القُلُــوبِ وَ الاَبــصَــار
                      یا مُـدَبـّــرَ الـلَّـیــلِ وَالــنَّـهَــــار
                      یا مُـحَــوِّلَ الـحَــولِ وَ الاَحـوَال 
                      
حوِّل حَالنَا اِلَی اَحسَنِ الحَــال


گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز، پیشاپیش نوروز سال 1399 را به عموم  مسلمانان جهان و منتظران ظهور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض می نماید. با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای عموم امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی.
 

کلیپ تصویری « یَا مُقَلِّب » از آثار جدید گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق، ویژه نوروز 1399 جهت استفاده عموم علاقمندان، در این وبگاه بارگزاری گردید.
                     

             جهت دانلود بر روی  
یَا مُقَلِّب  کلیک بفرمایید.
 

 

ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

 اللّهم صلّ علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها والسّرّ المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک 

ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و عموم مسلمانان جهان. به مناسبت این ایام عزیز، دو قطعه از آثار گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز، بمنظور عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و استفاده عموم علاقمندان، در این وبگاه بارگزاری می گردد.

جهت دانلود بر روی نام قطعه کلیک بفرمایید.

 تمنّا

 ای همسفر
 

یاد باد آن روزگاران یاد باد

یاد آن روزها بخیر...

نُه سال از آن روز خاطره انگیز و شیرین میگذرد. ساعت ها و روزها و ماه ها و بلکه سالها عاشقانه در پی کسب موفقیت و قرار گرفتن بر قُلّه ی افتخار تواشیح ایران، آرزویی بود که سالها در سر می پروراندیم و سرانجام با عنایات خداوند متعال و توجه ائمه معصومین(علیهم السلام)، در آذرماه سال 1389 در شهر اردبیل و در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری تواشیح و همخوانی اوقاف، در حضور بهترین های تواشیح ایران، موفق به کسب رتبه اول کشوری شدیم. نِیل به این موفقیت بزرگ و برگزیده شدن برای حضور در کنگره عظیم جهان اسلام و حج تمتع در سال 90 بیش از هرچیزی ذائقه ی جسم و جانمان را حلاوت میبخشید. لذا به جهت مرور خاطرات گذشته، قطعات تواشیح و همخوانی گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز در آن مسابقات را، بمنظور استفاده عموم علاقمندان محترم، در وبگاه گروه قرار می دهیم.

 


جهت دانلود بر روی نام قطعه کلیک بفرمایید

همخوانی سوره مبارکه « نجم » آیات 31 الی 48

تواشیح « شافع الدارین »

دو اثر گروه بین المللی طارق تبریز، ویژه ولادت پیامبر اکرم(ص)

ضمن تبریک فرارسیدن میلاد موفور السرور انوار هدایت، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق(ع) به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و تمامی مسلمانان و شیعیان جهان، فایل تصویری دو اجرای گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز در مدح نبی مکرم اسلام(ص)، جهت استفاده عموم علاقمندان در این وبگاه بارگزاری میگردد.
 

جهت دانلود بر روی نام قطعه کلیک بفرمایید

مرحبا یا رسول الله 

 جمال محمد 

کلیپ ویدئویی قطعه «نورالهلال» منتشر گردید

کلیپ ویدئویی « نورالهلال » منتشر گردید

کلیپ ویدئویی قطعه « نورالهلال » یکی از قطعات آلبوم رمضانیه گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز که در ماه مبارک رمضان سال جاری تولید شده بود، جهت استفاده عموم علاقمندان منتشر و در این وبگاه بارگذاری گردید.

جهت دانلود بر روی نورالهلال کلیک بفرمایید

آلبوم رمضانیه «نورالهلال» گروه بین المللی طارق منتشر گردید

آلبوم جدید رمضانیه گروه بین المللی تواشیح طارق با نام «نورالهلال» که طی مراسمی در امام زاده سید ابراهیم تبریز در ماه مبارک رمضان، توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  محبوب تبریز، حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد علی آل هاشم رونمایی شده بود، منتشر و جهت استفاده عموم علاقمندان در این وبگاه قرار داده شد.

 

ادامه نوشته

اجرای گروه طارق در بزرگداشت شهید جبهه مقاومت مدافع حرم روح الله طالبی اقدم

گروه تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز، عصر پنجشنبه نهم آبان ماه سال جاری در کشکسرای مرند و در مجلس بزرگداشت سالگرد شهید تاسوعایی جبهه مقاومت، مدافع حرم روح الله طالبی اقدم، به اجرای دو قطعه برنامه در مدح حضرت سیدالشهدا(ع) و مدافعان حرم اهل بیت(ع) پرداخت که مورد استقبال حاضرین در مجلس قرار گرفت.

لازم بذکر است، در این مجلس بسیار معنوی، که با میزبانی مردم با صفای کشکسرای مرند و با مشارکت تعدادی از نهادهای دولتی برگزار شده بود، جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و همرزمان شهید طالبی اقدم نیز از کشور سوریه حضور داشتند.

اثر اربعینی گروه بین المللی طارق با عنوان « خونین کفن آلاله » منتشر گردید.

« خونین کفن آلاله »


اثر جدید گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز به مناسبت اربعین حسینی رونمایی و منتشر گردید. این اثر اربعینی با آهنگسازی سید محمد حسین بلاغی و میثم ناعمی و تنظیم شاهرخ پناهی فرد در اربعین 1441 (هـ ق) تولید و منتشر گردید.

 

با کلیک بر روی خونین کفن آلاله می توانید کلیپ تصویری این اثر اربعینی را مشاهد نمایید.

" آلبوم صوتی نور الهلال" بزودی ...

بزودی رونمایی و منتشر می شود :

" آلبوم صوتی نور الهلال"

✔️ کاری از گروه بین المللی طارق تبریز

◽️ با موضوع مناجات و مناسبت های ماه مبارک رمضان

◾️ حاوی جدیدترین آثار گروه طارق تبریز

🚩 بزودی ...

نورالهلال